22:52 - fortf nt hittat min mascara ;(

hejhej bloggen !
har varit hos älskling nu , mys*
sen nu sitter ja bara här :)
e skit hungrig , så ska hämta käk strax ..
omg , ni måste bara veta vad som hände innan ja stack !!!!!!!!
ja va hemma och städade , och mamma och pappa och liam , var iväg på familia , och philip var hos max .
sen när jag stog och gjorde V mig , så hör jag en sån röst underifrån (alltså liams rum) typ ngn som nynnar en melodi och försöker nanna en unge , och ja trodde ju det va mamma för hon brukar nynna när hon ska nanna liam
men sen efter kanske 5 min kom ja på mig själv , bara vafan dom e inte hemma nu , så det kunde inte varit hon ;o?
wtf?
blev ju skiträdd , så jävla creapy , men för säkerhetsskull , så ropade ja mamma , innan ja gick ner (inget svar) så ringde ja , då stog hon utanför dörren ;o
så frågade ja , ja bara när kom du hem , hon bara nu ? , ja bara okej , var du inne innan ? hon bara nej ;o
såå jävla läskigt . o detta är dock sant..
och ja hittar fortfarande inte min mascara :o
så jävla creapy , har ja en jävla tjuv  i mitt rum eller ;(
har precis skrämt rebecka också , abra vänta tills hon ser detta då ;o
uhhee fyfan , aja
bloggar mer snart
ha´de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0