22:01 - I got 99 problems and they all bitches

Hej bloggen, oscar här igen.
Idag har ja varit i skolan (noshit) I vår skola får man inte mat bra va?:)
Sen har jag varit ute och spelat boll, rund boll.
imorgon är de heden TAGGA, nej men bara det inte regnar.
Att blogga när det mesta av ens dag är skolan e inte lätt för vem vill läsa vad man gör i skolan;p
Olivia jag har ett blåmärke på armen styggis.
Men snart sova, hehe min groda som ja fick av olivia som förövrig är jätte gullig väntar på mig där i sängen:D
+ till att ha mjukis djur
- min säng knakar när.. ni vet;pPPP
blogga e snepe
hejdå bitcheeeez <3  eheheh

Kommentarer
Postat av: jonna

- min säng knakar när.. ni vet;pPPP



fy oscar, fyyyyyy! vet mamma om dethär?

2010-05-05 @ 10:30:47
URL: http://nikkiochjonna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0