21:38 - funiiiirrrr (a'

hej (igen) :bigeyes:
jag tränade ju också med elin och alice , måste säga att vi var riktigt jävla duktiga girls !
jympa intensiv ! jofan snacka om att det va intensivt !
jag va så slut så ja hade kunnat falla ihop där ja var ..
men ja jag klarade mig , och så peppad man blev av alla , runt 90 pers som är från min ålder och uppåt 30+
dom typ klappa vissla och massa bra musik , så kan ju säga att den träningen var lyckad :thumbup:
hahah sen digga ja den låten , ja kan nått som inte du kan ja kan pissa rakt fram det kan inte du HAHAHHHAHAHAHHH, TYP REBECKA DU FATTAR VAD JA MENAR!!! HAHAHAHHAHAHAH
tjockt nice (y'
menja :)
bloggar snart , shoppade ju lite innan !
så ni får se bild !
sålänge kan ja bjuda på en RIKTIGT FUL bild!
så enjoy !
- riktigt fin bild  NOT
ha´de

Kommentarer
Postat av: helin<3

så gullig asså!<3

jätte fin, puss!<3

2010-05-28 @ 15:49:20
URL: http://helinn.blogg.se/
Postat av: helin<3

så gullig asså!<3

jätte fin, puss!<3

2010-05-28 @ 15:49:25
URL: http://helinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0