21:22 - frågestund avklarad !!!! HEHE

♥ såja , frågestunden klar kände jag !!
så nu svara ja på alla frågor :D

gillar du att äta på donken?
mjaa, kan va gott ibland , men på senaste tiden elelr ja när ja och alice har varit så har vi blivit äckelmagade , av allt som, de innehåller , så ja försöker undvika sånt , så ja slipper få spykänslor!

vilken färg är ditt riktiga hår ?
typ , råttfärgat , ne men mörkblond/ljusbrun


vad gillar du mest:
mobil eller dator?
glass eller godis?
sola eller bada?
strand eller pool? 
sommar eller vinter?
vår eller höst?
solglasögon eller keps?
mobil
båda
både :p
strand eller pool om havet e äckligt
soommmmaarrrrr !!!
vår
solbrillz

varför är du så söt? :o
jag personligen tycker inte att ja e söt, men om du tycker de , så e det väll för ja föddes så ;D

vf e du så söt?
ja samma svar som den där uppe i guess :D
'
hur blev du och oscar tillsammans ?
vi träffades själva , mys , sen bara blev det vi :D typ


skulle du kunna bo med mig i ett awesome hus?
haha nawe, ja det skulle ja älskling!<3


hur gjorde du din header ?
älskling fixade bilden , sen satte ja ihop den i picasa och sen satte erika in den på bloggen :)


varför är du så jävla söt?
tycker ja inte , men om du tycker så föddes ja väll så :p


ska vi träffas någon dag?
haha , awe klart vi ska gmn !


kan jag få lite av din söthet?
ta för dig :D!

Varför e du alltid mega hyper?
ja JOHN , jag vill vara glad och sånt här :) så oftast e ja jävligt hyper:D


vem är din bästtavän?
asså , ja har många BRA vänner om man säger så , och många bättre , men om ja måste svara så blir det väll alice , iom , ja kännt henne länge och vi alltid har haft bra kontakt!


cola eller fanta?
bada eller sola?
springa eller jogga?
gå eller cykla?
godis eller chips?
lakris eller choklad?
cola eller fanta exotic
båda
springa
cykla , men ibland gå
hmm , beror på
båda faktiskt HIHI

hur ofta pluggar du?
haha , rolig fråga :D , inte allt så ofta som folk tror (y'


vilken är din favourite färg?
rosa eller ljusblå/turkos


vad gillar du mest?
ehm , det e mycket det vänner, pojkvän , kläder , massor mer !"


tror du att du och oscar kommer ha ett halvår tillsammans?
jag tror det , och ja hoppas på många fler månader tsm med den go´ungen!

vem är din bästavän?
som sagt läs där uppe , men alice tror ja nu :D

din blogg är bäst!
hahah , awe värmer att höra , så tack :)

är du nöjd med ditt utseende?
mhm , ibland , och ibland vill ja bara skjuta mig själv för hur jag ser ut :)

vrf e du seg på att svara på msn ibland?
HAHAHHAHAHAH , ehm drf ja är upptagen med andra grejer eller så bara tittar ja bloggar eller ngt :)

Vrf e du söt?
tycker ja inte :p men det verkar ju som andra tycker de , och tycker dom de så e det väll ja som e född så :)

Varför har du så fina kläder?
haha , jadu :) ja gillar väll kläder och tycker väll dom kläderna ja har e fina :p<3

Med vem och hur många brukar du umgås med?
det e olika , men med alice oftast , eller vissa i klassen , helt olika :)
och ja från 1 person till några stycken :)


Vad brukar du äta?
mat :D haha ne men ja mat :P


Varför har du ett jätte fint ansikte?
HAHAH , det e nog den roligaste frågan FÖR , ja gillar inte mitt ansikte , skulle kunna ändra om flera saker för att få det fint :)
så ja , men ja jag har väll så fint ansikte för ja fick de :p


Varför blev du ihop med Oscar?
för att ja , jag gillade hnm och tyckte han va snäll och sånt :)
så ja :p


hej psykologen olivia!
jag har ett jätte stort problem, 
JAG BRÖT MIN NAGEL!!!!
vad ska jag göra ? mår jätte dåligt av det :(
/ anonym nagel-brytare
HAHAHAHAH , jaaduu , jag tycker du ska låta den va :) och du ska inte må dåligt :)


jag behöver hjälp med en sak, jag äter daggmaskar, vad ska jag göra? :D
jag tycker att du ska sluta äta daggmask då :) och typ när du hittar en så ska du motstå att äta den ;)


sjunger du högt i dushen ? ;)
sjunger i duschen det gör ja ,men ja kan inte påstå att det e högt :p
så nu har ja svarat på alla frågor hihi , så läs nu era svar och ha det jävligt bra , för ja spyr snart så jävla mätt ja e (a'
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0