21:01 - spining right round

hej igen !!
nu har vi hunnit mycket jag mamma och alice :')
vi har hunnit rensa min garderob , och satt upp typ wnb klistermärken på väggarna i liams mitt rum ink. kök och vardagsrum , ja lite svårt och förstå men ni ska få bilder , så fattar ni :thumbup:
och lite ur min garderob h3h3 :D
här e bilderna !
- alice gjorde ngn häftig frisyr haha :D<3
- min garderob efter städn / rensn.
- h3h3 :)
- lite kläder ja rensa ut vs. alice TOG
NU TILL VÄGGARNA (A)
- Liams rum (A) olivia ta klistrare :P
- kitchen (A)
- typ vardagsrum :)
fick bli resten av de klistermärke ja inte ville ha kvar (A)
- mitt rum (A) , hihi rosa rosa rosa :D
o ja min parsien e nere för solen ;(
men ha´de sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0