20:54 - citygross !!!

hej bloggen !
cyklade precis med pappi till citygross och handlade lite allmän mat och lite till heden på ons !
yeahyeah
och snäll pappa som man har köpte han älskling tidn, och rabarber , olivia (L) rabarber !!!
såäre
iaf , hahahahha , han e rolig , slog till mig med en sån halv meter lång korv inne på citygross , ja dör :D
menmen , nu ska ja käka min rabarber och sen läsa min tidn och spela lite sånt där ehheh (får bild ist) sen vetja inte :I
men ni får ha det underbart precis som jag !
ha´de
- min frida tidn , och rabarber i socker , ja asså ni trodde väll inte ja satt o åt rabarber utansocker ;S? hah.
- bra underhålln, svär , man blir beroende :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0