20:49 - on our way back down to earth

hej bloggen !!!!
nu har ja käkat e så jävla mätt , så ni anar inte :p
väntar på att alice ska komma , vet nt vad hon vill :p
men komma det ska hon !
sen ska jag duscha , ^^
och sen vet ja inte  , (a'
men ni får ha det UNDERBART!
" om man lägger ut bilder ,vrf lägger man ut dom och skriver kolla inte mina ben eller min mage hit och dit ? bf man tror man e tjock , men man vet själv , vad man e :)?
jag brukar säga att ja e tjock , för att vissa / ngn har sagt att ja är de , men jag vet själv , att ja inte e smaalast lär inte bli heller , ? men det finns dom som e smalare än mig , och skriver kolla inte mina fetto ben , man bara vad ser dom mig som då? värsta sumot ?
hmm , värt att tänka på.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0