17:51 - loveeeeee♥

HEJSAN BLOGGEN !

asså förlåt för dålig bloggn , men ja har faktsiklt haft fullt upp idag ;(
först vaknade jag sen skulle mamma iväg och pappa jobbade så jag fick passa liam ..
så lekte vi lite , sen somnade han ^^
sen så städade ja lite och så kom rebecka så städade ja lite till , sen så inbillade vi oss massa hemskheter , USCH !!
ha-ha !
menmen , sen stack vi till TH vi var sjukt sugna på nötter (a'
så då stack vi dit , men smart som jag e , går ja runt och skriker wallah , över hela G.A så e där sån man som bara in på Th sen ut igen och han kolla på oss, sen när vi skulle hem med bussen så står han där och glor på oss , sjukligt läskigt !
jag tror att fragbite ger hallucinationer (stavn)
:S
menmen ja sen hem till rebecka så fixa hon min Ipod , TACK :love:
jaa, nu ska vi strax äta (y'
sen vetja inte , men vi hörs efter det eller något ,
puss på er lovers !


btw: ni kanske får dagens outfit senare !
ha´de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0