16:09 - fett störigt-...

hej bloggen !
skolan och sånt , ja ni kanske läste mitt blogginlägg , :p
tråkigt matte skulle sitta och kasta häftstift tills pöängen blev 500 drygt OHJJA !
sen vet ja inte ens vad som hände :)
sen snodde "ngn" min mobil , och bloggade vilket ni kanske också såg , dock var det så illa att det va kompisar & pojkvän som gjorde de , ja snällt..
synd att man inte får ha sina grejer ifred ? hur jävla kul e det om dom själv skulle ha blivit snod på mobil av sina vänner ? inte lika kul :)
dåså :) men snäll som ja är , får ja mina förlåt , eller ja iaf av älsklinhg§
så uppskattar verkligen ifall ni låter bli nästa gång..
m :) sen käka man med hevi & helin och sen hem , fick fan sprinag till bussen , men snäll som busschaffisen va väntade han på mig *awee*
nu ska ja chilla  , e fan efterblivet trött *suck*
men ha en bra måndaseftermiddag !
så bloggar ja mer sen HHIHI
ha´de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0