22:45 - you´re the most beautilful thing I know

tuddelu bloggen !

tränade ju igår
as usuall nivet ;)
sen duschade jag och kollade lite tv sen smsade jag osv
sen sov ja gott ;D

på morgonen stack ja och praoa (y'
sen så va jag där till 4 sen hämtade pappa mig ;D så åkte vi hem och väl hemma lekte jag lite med liam!
sen va det käka som gällde !
pizza MUMS*

ja sen kom alice och nu sitter jag här hos henne , och har garvat som aldrig förr , right oscar?
iaf, vi e fett sugna på godis , kanske hem och hämta det jag tog med mig från hauffes ?
maybe babys
iaf sen ska ja väll ba chilla lite , och sen sova
imon blir det kanske melissa sen älskllling på kvl.
iaf ha det göött sålänge ;)
XOXO/olivia.

dagens tanke!"

" ja asså , jag vet inte riktigt vad dagens tanke ska handla om så direkt , men hursomhelst så blir det väll ngt spontant som vanligt , t.ex. i bussarna , mohaha , nu blir det faktiskt positiva tankar eller ja ngt sånt ;D tar det första som poppar upp i min hjärna (a'
iaf på bussen t.ex. så kommer det på sånna som bara glor ? jag menar hur skulle du känna ifall folk glodde på dej hela tdn?
mm justdt ;)
så alla dom som sitter och stirrar på en spec. person i flera  minuter snälla , sluta det e fett störigt;D
och sen wnb fjortisar o fjortisar överhuvudtaget , fyfan , kom ngn på bussen idag :O fyfan ja ahr aldrig skrattat inombord och blivit så irriterad ngn gång tidigare ..
så ja dagens tanke lite random people på bussen i guess;D"
ha det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0