22:34- fight for this love.

hejsan bloggen och alla kära läsare :')¨

idag har inte hänt ngt speciellt ,
jag somnade rätt snabbt igår i soffan haha du vet jag hade bäddat ut den , så det blev tjockt nice , kommer bild under allt sen ;)
¨
aja sen idag så var man hos beckan och fixade hennes naglar och sen efter det så stack man hem o käka sen ut o åka roller , jag menar det e vår nya hobby (h'
eller ja min iaf (y'
så ja åkte man te älskling tog en glass och jaa sen kom E****** och cyklade på som en jävla jude när hon såg oss , synd att hon inte vågar ta ngt face to face ;)
iaf ja så stack man in te älskling lite och ja sen hem med beckan men först typ snacka lite med några andra (a'
typ erik , julius marcus och josse  ? om ja inte minns fel :)
iaf imon händer lite grejer faktiskt!
först vid kvart i 1 ska ja o becka med hevi  & helin för dom ska pierca sig på CATFLASH , gogoog ;)
vi gillar ja så sen ska beckan te tandläkaren tror ja ska med sen stan och sen lite annat <s ;)
aja jag skriver mer imon , det börjar bli ett händelselöst liv igen ;(  aja , hoppas ngt kul händer imon !
XOXO/olivia.




- mohaha mysigt värre (y'
fast det var ju dock inte färdig bäddat :(
så det såg inte så mysigt ut på bilden :)§



- liam bestämde sig för att sätta på sig byxor på huet ? eh ja fråga mig inte vart han får allt ifrån :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0