21:33- oj samma tid som igår ;O

shuddelluuuuuuu bloggen , !

känner mig så jävla aktiv och det gillas(y
idag var det då skola som vanligt tänker nt berätta vad vi gjorde för det e så jävla tråkigt :)
sen iaf, åkte man hem datan och sen va man hungrig så då hacka man att man skulle ha mat , MHMMMM lassange gottgott !
iaf sen stack vi te ngn parabol affär i stan för dom skulle ha ngn box blabalbal , sen stack ja o mammi te väla och hon shoppade te mig, aweeeee , hihi bilder kommer sen ;)
sen hem och ja typ rensat ut min garderob , för alice vill ha mina kläder (a'
hittade då också min första magdans bh , awee gulligt , ngt liten , menmen ja fick slita med den , så den fick hänga kvar (y'
sen imon så blire louise , awe saknade vänn (a'§
vi ska ha det kuligt , § i hope , §
har saknat henne ;I
iaf, så det blir te e.b imon efter skolan och sen hem med henne te mig !
annars har jag nog inget viktigt att berätta för er;D
än att ja NOG ska sätta mig o öva inför muntliga redovisn, hmm , ja tycks vara en bra idé , kanske även göra eng, läxa, hmmm ja det verkar vara en bättre idé (a'
ja e bra smart som hinner i tid , NAAAT , aja blir väll som det blir när ja gör vad jag gör ;D
XOXO/olivia.




- mmm spännande vad kassarna innehåller <s ?



-ohja mästare på att lägga kläder fint , nat ..

iaf

*tunika
* tights



- den ser jätte rolig ut ;D tycker jag :)
men den va fin på med ett litet skärp hihi.



- sen hitta man faktiskt två tröjor på rea ;O
denna och den som e under ;)



- ser ni fkn halva priset och precis en sån ja leta efter bättre kan det inte bli :D?

och btw har ni inte reagerat över hur fint ja lagt upp kläderna *host* lovar dom ser mkt bättre ut irl AHAHH ...



- min första :') ngt liten men den e för fin för att sorteras bort ;(
OBS! att ja har varit duktig och sytt sj. :')

pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: amelie

den där bh:n var snygg ;D

och koftorna ^^ <3

2010-03-25 @ 14:44:58
URL: http://ameliekiliansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0