21:30 - snart nanna

tuddelu bloggish & alla blogggishläsare

nu har jag badat och käkat apelsin och macka ;D
mkt bra (y'
nu väntar bara sängen och en twilight bok som e fruktansvärt spännande ;o
ni får lite litelite bilder ;D bf ja e så snäll!

blöblöblö,  HAHAHHA btw kollat kissies blogg ;D?
wiee hon har gjort en tatuering , tänkte bara visa hur fin den blev på mig , eftersom MOI har gjort den ;)
annars har jag inget vettigt att skriva med än dagens tanke som komme här nere :)§
XOXO/olivia.


" Okej dagens tanke kommer handla om UTSEÈNDE , eftersom dom flesta klagar över sitt utseende och JAA även jag ...
men det har sin förklaring det med ;)
men iaf, egentligen VRF klagar man över hur man ser ut ? man ska egentligen inte bry sig man föddes som man föddes och det finns inget att göra åt? så jag förstår egentligen inte vrf man bryr sig så jätte mkt och säger att man inte e söt hit och dit och blabal , även ja e en av dom personerna egentlien.. men ja vill ändra på det , för innerst innerst inne , så vet man själv , att man gillar ngting på sin kropp? det finns alltid ngt och ju mer man börjar gilla det och folk inte tror man e ego eller bitch ju mer kan man börja gilla andra saker right? så drf, vrf ger sig inte alla och bara nöjer sig med hur dom ser ut? det vore bara sååå enkelt .
och alla dom som trycker ner personer med ännu dåligare självförtroende , dom ska sluta? dom tjänar inget själv , mer än att såra andra? så alla... nöj er med hur ni ser ut och hur ni kommer se ut , för det är så det är , accpetera det bara ? "

nu tycker jag att ja har skrivit en ypperlig bra tanke :D
så nu kommer lite bilder ;D
- moahhaah , fantasilöst ;D ja tycker hennes blogg e jävligt roande faktiskt ;D
tillexempel när man inte har ngt att göra kikar man in där och skrattar lite ;D
observera att ja e duktig på att rita :D
- bror & moi ;D gulli gull
- liam vill inte ligga ner ;(
och kolla nt min hand, för det e nt lätt att fotta och hålla en sprallig bebis som inte vill ligga :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0