21:05 - manboy manboy you can call me manboy!

shuddelu !
nu har jag precis sett wipeout, ganska underhållande faktiskt HAHAH men inte lika underhållande som******;D;D;D
ne men nu ska ja inte va sån , PPPPPPPPPPPPPPPPFHAHAHAH  ehe, e typ hyper eller något ;D
ehm , ja ska väll snart sova i min ny bäddade säng :D
sen skola imon , ja ni får inlägg imon om skolan och såhär.
ha det tjockt nice sålänge , så hörs vi kära bloggläsare!
dagens tanke tycker ja ni är värda!
"vafan snälla jag vet att man inte alltid står för vad man säger , ja har inte stått för mina ord i alla tider , men på senaste har jag bestämmt , man tjänar ingeting till om man inte håller fast vid vad man sagt ? , jag menar man måste ju stå för sina saker man söger annars ska man ju inte söga sånt :)? drf tycker ja att man inte ska förneka de man säger och sen kommer det fram något annat .."

XOXO/olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0