20:54 - you make my world go like a rollercoaster...

tjuddelu bloggen !

idag var man i skolan & hittade på nice nice saker (y'
sen tog man bussen te e.b och träffade saknade louise §§

sen tog vi bussen hem te mig , och gick upp på mitt rum och snackade och ni får inte veta om vad , gulligt va :)?
vi hade riktigt girltalk , tror det behövdes faktiskt <3
och ja sen stack vi ner och gjorde kladdkaka *MUMS* men innan vi åt den så käkade vi pasta med sååååss (a'
ja sen typ upp ve datan lite och sen följa henne te bussen
TACK för en rolig dag gmn§
och ja blir nog henne snart igen , vi ska fixa SOME THINGS ;)§
som ni heller inte får veta ack då mkt hemlisar vi har :D
ja sen data och sen så gick man ut med hunny och åkte roller , trillade dock och skrapa upp knäet ajdå ;(
så åkte vi förbi älskling och väntade där tills han kom hem och sen då så snacka vi 2 sec typ sen hem med hunny , vi träffade också hmm vad ska vi kalla hnm ;$? han kommer slå mig om ja säger ngt han inte vill bli kallad ;O men iaf pontus och T******
sen hem te datan igen , och nu mår ja typ lite illa , ska snart byta om lägga mig i sängen med ett fett glas vatten och bara lääääääsa min älskade twilight bok :')§
XOXO/olivia.
- tyvärr igen bild idag men imon maybe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0