20:43 - why do you act like you do?

tjenis bloggen!
prao idag jaou (H)
blir bild på min fina hauffes tröja i slutet på detta inlägg (H)
så cool som man e och har en (Y)
men iaf väldigt jobbigt men kul på samma gång , fick diska slevar & sånt te godis torka hyllor och diska alla godisbehållare och göra milkshake ta betalt , springa & köpa lampor och sätta i dom ;D
så nu har mina fötter ont ;(
menmen ;D
jag tycker det har varit kul +att jag trivs med dom som jobbar där (y'
iaf, sen kom rebecka b , s &a och louise så gick vi där lite sen stack vi hem
och OMFG på bussen omg , sånna utlänningar med finare ord som satt och glodde och försökte ragga typ 30+?¨
sen så hoppar dom på samma buss som vi ska med , fatta panik man får , uhheee, äkkligt men iaf , klarade oss bra bf busschauffören som skulle till garaget körde oss hem ;D
haha , jaja sen satt man hos mej med rebecka och sen käkade vi lite macka och sånt , sen stack hon & nu bloggar jag (Y'
kanske blir snabbis inlägg senare ikv ? vem vet , kanske har lika svårt att somna som igår?
sov dock bara runt 2 timmar , smidigt , känner mig trött nu osså , inte alls konstigt faktiskt.
tänkte skriva ner dagens tankar och lite så nivet ;)
" Vrf finns otrevligt folk? det är det värsta som finns menar det, det absolut VÄRSTA!! , ja t.ex. baraför allting kanske inte blir rätt eller så som dom vill ha det behöver man väll inte vara otrevlig? t.ex. om man vill få någon att akta sig eller så för dom står i vägen , kan man inte säga ursäkta kan du flytta dej , ? nejnejnej här knuffas man och ger en sur blick och så , man bara arrghh väx upp?
så snälla ni där ute som gör såhär , förfan tänk efter ? det e väll själv inte så kul och få den bemötningen? nej dåså :)
så be snällt nästa gång , det lönar sig , folk ser dej inte som en idiot längre och dom är glada tillbaks , mycket bättre!"

det var nog dagens tanke;)
här får ni bild på min fina hauffes tröja (y , eller ska man säga dagens outfit ?;D
* hauffes tröja - hauffes
* linne svart- h&m
* jeans- bikbok
allt för detta inlägg ,
XOXO/olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0