20:42 - ohh , baby you driving me crazy.

tjena bloggen.
idag har jag återigen praoat , (a'
mkt kul fick göra glass stå i kassan ja ni vet det där vanliga.
fick även sommarjobb på hauffes i norra hamnen till sommaren göttans, (y' om ja nu e hemma när dom vill ha mig där vill säga.
pappa hämta mej sen och så köpte han 5 par björn borg till mej (a'
HAPPY FACE ;D
sen så åt jag , sen tränade jag lite, och nu ska ja duscha , abra det att vi e 5 stycken som ska duscha rhm, äntar väll tills det e ledigt då ,
kollar på sveriges värsta bilförare grymt kul asså X)
sen ska ja nog sova , och imon blire prao .
kommer nog inte blogga mer idag , så ha det göttans te imon ;)
XOXO/olivia.
btw: pappa ropade på mig när han duschat , han ba : olivia kom här , så ställde ja mig bredvid han så va han mega bajs brun -.- och ja va en jävla albino unge -.-
mhmjaa, funderar på att följa med te afrika närsta gång ?
aja ..
och
ingen dagens tanke för ja har ingen X)
psst, jag älskar dej oscar!<3

Kommentarer
Postat av: oscar

älskar dig med hjärtat<3

2010-03-04 @ 20:50:16
Postat av: hevi

olvia, ta med mig också! :(

2010-03-05 @ 15:55:58
Postat av: me u know

thihi§

puss bby

2010-03-05 @ 22:53:13
Postat av: me u know

vart ska ja ta med dej gmn?<3<3

2010-03-05 @ 22:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0