20:41- ohohh , baby i know how to fly

tuddelu!
praoat idag as usuall nivet ;)
fick göra glassar milkshake mm  , stå i kasssan göra påskägg osv , mkt roligt (y'
längtar inte efter skolan !!!
men men , när ja kom hem åt ja , sen logga ja in på datan , och spela lite och kolla bloggar o så pallade inte blogga just då , men nuså ;)
snart fyller rebecka år tralalalla (H)
eheee, ingen vet vad som blir hennes på födelsedagen va ;o?
mohahah för det vet jag (y'
men iaf , ska väll sitta här och dega framför datan , sen ska ja träna , ahha , ni vet inte vad ja har bäörjat med va HAHAH
sån cross training , mohaahha 30 minuiter dagligen kan det bli bättre ?
ne justdt ;)
måste ha finemagen te thailand :O
men iaf , sen ska ja lägga mig i sängen med en bok och sen sova , mhm ,
btw höll på att försova mig till praoen , :O inte bra (A) §
men vi hörs efter jag har tränat eller imon , vetnt om ja orkar blogga sen (A)§§
XOXO/olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0