19:48 - you don´t know what you got...

" dagens tanke skulle behövas , med tanke på alla dessa ASS***** där ute -.-.. nä  , inte alls , att man blir trött på falska människor som sprider rykten , och snackar bakom ryggen , går o ljuger en rakt i ansiktet , ?
pfh , asså när ska detta eviga skitsnack ta slut egentligen , svaret är simpelt ? ALDRIG , förmodligen.. okej nu menar ja inte fall man har ljugit någon gång ellersåhär nivet? utan gång på gång om o om igen -.-
ja antagligen e det väll meningen att det ska finnas dumhuen som dom? ingen aning , men det finns a couple of them.. "

sådär ja , nu har ja skrivit av mig lite , inte just för att detta har hänt mig ögonblickligen , men
händer andra av mina närmsta vänner , !
aja , bara till att vända ryggen till i guess..
tar lite hissar och dissar ist , var ett tag sen faktiskt ;D
* VÅREN e ******* påväg ;D det gillas tjockt mkt
* Rebecka bebbis fyller snart år (y'
* I like my praoplats ;D
- falska idioter
- att det fortf e lite kallt ibland
- att min rygg o knän gör ont ;/
XOXO /olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0