19:40 - late night to the daylight..

tjenis bloggen & alla läsare !

hmm , ni pendlar mkt i statistiken :O?
aja min dag har spenderats på hauffes as usuall nivet (y', fast idag kom ghena också :)
iaf vi städade först sen så gjorde vi lite olika sysslor , iom att ja har lärt mig lite mer ;)
men iaf, slutade vid 4 stack hem med pappiiiii , hämtade mamma hem käka osv, satt och gjorde upp veckans schema , ser väldigt lovande ut faktiskt ;D
det gillas tjockt mkt !
mhm ja , funderar på att göra ngt , ja har fettt ont i min rygg och knän ;(
stå upp en hel dag e inte bra för olivias ben och rygg ;(
aja klarar mig väll,.
blir väll kanske ngt litet inlägg innan ja nannar kudden , venne än har blivit himla dålig på mitt bloggande ;O
men har ju inget vettigt att blogga om längre , men jag lovar kika in te helgen , för dååååå jävlar e det party !!!!!
nivet rebecka bästis blir fkn byxmyndig , moahahah , olalal !
så ja , ni kommer få se fler inlägg och bilder då bara att kolla och enjoy!
mhm , veckans schema för mig kommer också på bild här, kännde att det va länge sen ja la ut bild ;o
men men så kan dt gå när man har ett trist liv ;D

BTW!!!!!!!!!! : jag har fkn 2 underbara månader men babbbyyy idag ;D
XOXO /olivia.
ohjaaa, gillas att ja kan rita i paint ehe,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0