19:16 - feminist långt in i själen

shuddelu, !
idag har det vatt skola u know , moahah , (a'
vetnt , snabbt men ändå långsamt gick det :D
sen stack ja med beckan hem te mig , och vi gjorde lite roliga saker;D sen stack hon för hon skulle dansa , sen så skulle ja käka osv , den dryga tiden sen rebecka stack ska vi inte snacka om , one word : STUPID!
iaf, sen käka ja nu sitter ja här i mitt rum och ska plugga fast ja nt kan , för jag e VÄRDELÖS!
ska fråga ifall älskling kan hjälpa mig , som e bra mkt smartare än mig...
aja , XOXO/olivia.

" Jag tittar uppåt men allting går ner,
jag försöker på nytt men allting blir fel"

"livet är för viktigt för att tas på allvar."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0