15:13- you do what you got to do..

tjeeennnaaa bloggen !
idag gick ja upp kvart över 6 ON THE FKN MORNING ! döda mig , visste fan nt om ja va levande ?
iaf stack med pappa och fiska eller ja JAG fiskade öhööö :D
så typ stack vi dit vid 7 och körde iväg och fiska och ja gav bort alla mina fiskar snällt va :D ? mm hatar fisk drf :D
så sen gungade lite och jag blev lite yr och frös röven av mig , ne men ja värmde min rumpa på elementet som va precis i min rumphöjd ;D
ja sen stack ja ut med jämna mellanrum och fiska
sen när ja väl e hemma , hoppade ja in i duschen , och guuudddd så skönt , vet nt hur länge ja stog där och bara värmde mig , :D jaja sen nu så bloggar ja ju ofc ;) och ska väll snart vila lite och sen till älskling§ ,
ohhh mitt huvud gungar :D fett roligt !§
XOXO/olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0