21:53 - awe hevi gmn!

hej bloggen !
fick blogg kick kan man säga
läste hevis blogg
och hon hade skrivit att hon tyckte min blogg var bra , ja blev jätte glad och peppad till att blogga
så nu bloggar jag för din skull hevi !!!
kom ihåg de thihi^^
iaf , meningslöst egentligen menmen :)
tänkte
skriva att det kliar som satan på mina ben och min rygg , för ja kommer fjälla antagligen --.- men det e nice för då kan jag återigen bli brun in thailand :cool:
höhö
redigt nice !
ha´de
och snart om kanske 15 min
kommer ett inlägg som ni vill se höhö (a'
lägger in lite sminktips (y'

Kommentarer
Postat av: heviiii

hihi, blogga blogga1 älskar din blogg

sminktips va ju fan bra!

2010-06-10 @ 12:55:45
URL: http://hheviyolbir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0