21:18 - hell no!

hej igen !
jag och alice stack strax efter mitt senaste inlägg till vårt "nya" "hemland" coop konsum
HÖHÖ
mkt nice faktiskt
vi yra runder med sånna jävla vagn-korgar som va gjorda på typ 23 pet-flaskor HAHAH
iaf, köpte lite things till thailand och annat random.
sen cykla vi hem men då börja de regna , tur som vi hade kom henne mamma tog våra cyklar där bak och skjuttsade oss hem sista biten :p
:thumbup:
sen satt vi här , och jag sitter här fortf ..
tänkte lägga upp lite bilder på inköpt !
så det kommer här under !
ha´de
- solkräm 50+ så blir jag brun och inte röd och färgen håller längre gillas !
- munsolskydd , 30+ typ
- after sun , svalkande :p
- ny mascara haha (a' den e såååå bra ;)
- jag och alice delar lite things , bla shampoo och balsam , ja köpte shampoo och hon balsam
- sen köpte ja totteband och klämmor mkt bra att ha där
- och sen sån typ kräm som man smörjer in sig med så man slipper knotter och inåt växhöande hår när man rakar sig på benen eller var som höhö
ha´de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0