18:58 - hej solsken

hej bloggen !
skola idag , gjorde knappast någgonting på ngn av lektionerna förutom när vi skulle rensa våra skåp :p
höhö
ehm , ja palla berätta , va med elin och beckan
kom hem käka lite plugga
och sen skulle jag ENLIGT MAMMA klippa gräset , ja bara jaha ,lyckat
ja menar jag+ en gräsklippare = sad face
nej men typ
ggick inte lovat körde runder som en liten galning med klippar saken , höhö :D
men jag blev iaf klar ;)
sen plugga lite till även fast det kändes som ja hade fel på hela skiten .
sen data nu
och jag har fan suttit och tvättat älsk. skal till ipoden i X antal timmar nu
med alla jävla medel i hela huset det går fan inte bort , eller jo lite men inte helt..
ska sitta tills ja får bort det ännu mer...!!!
men bloggar sen för nu ska han hjälpa mig med pluget :thumbup:
ha´de
vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0