16:35 - supperbillig nummerupplysning

hej bloggen !
sitter hemma hos alice :)
ska berätta lite om dagen :p
höhö
typ vanlig  skoldag satt och gjorde hmm NADA.
sen typ vänta på alice för vår klass fick sluta en lektion tidigare hehe
så vänta man på alice
och hennes lärare jag lovaer hon e blind , ja va inne i deras klassrum när nt hon av där , sen kom hon och bara går allt bra med äkta kärringröst , så står ja med ryggen vänd mot henne , och på min rygg stog det mitt namn , liks mitt i hela klassrummet , lovar hon e fan riktigt blind -.-
sen skulle alice på info. möte om 7:an så jag och emma stannade kvar och satt och lyssna hehe
sen hem och fika och nu sitter vi här och dampar sönder kissie , för hon e dum på riktigt. -.-
men ja bloggar mer sen :)
ha´de




- höhö ni har sett bilden förut , kände bara för att lägga ut en bild , för ja ville och + att vädret känns som vinter/vår justnu.. tur att man snart drar te thailand ;)

ni måste höra denna låten , fastnat på den ;o

- via telefon och sms HAHAHA (y'
pusseN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0