14.18 - thaitid=19.20 = kvällsmat

hejhej bloggen !
nu e vi äntligen på plats ska berätta om hela resan nu så förberedd er på en lång text

vi började med att åka tåget till köpenhamn , sen gick vi runder och vänta på planet sen gick vi in genom boardingen.
steg på planet och guuud så rädd ja var ,:-O
men iaf , vi lyfte och hela jävla planet skakade trodde vi skulle dö , men sen gick det bra och ja kunde slappna av TILLS det kom en jävla massa luftgropar så hela planet slungades upp ooch ner hit o dit , höhö nej inte slungades men gunga ;s

och på planet skulle alice ta min nackkudde , som ja hade tagit med mig hemifrån den tjuven , så höll hon på att cp:a sig , och vi skratta åt majonäs , öhm ja , vi va riktigt trötta klockan va svensk tid halv 4 på morgonen -.-
öch vi hade nt sovit ett dugg.
så iaf, sen efter 10 timmar bytte vi plan så vi kunde åka till phuket.
där va vi så jävla trötta så vi satt och skratta en hel jävla timme åt en japan/kines som låg bakom oss och snarka och sen skulle alice härma och hon fick inte luft så vi satt där och grät , och jag menar GRÄT
HAHAHAH


iaf , sen tog vi taxi till patong beach , och det tog ungefär en timme. jag och alice somna i bilen det va såååå skönt.
sen vakna vi av att the taxi driver tutade , vi ba wtf ? då e de ett jävla tempel i en backe som dom tutar på för det ger tur. höhö


sen var vi framme på hotellet , och det va asssssfint , dock va hissen inte lika "fin" så jag och alice hittade trappor :D
höhö , sen sa vi att vi skulle vila lite , för vi va så sjukt trötta allihopa så det va nt sant , så vi "vilade" dock somnade vi och vaknade 4 timmar senare -.- då va klockan 3 på eftermiddagen här i thailand. så då va det bara till att duscha , packa upp och på med rena kläder och ut och äta och sen shopppppppiiiinnggggg!

åh guuuuuddd säger ja bara här e massor massor masssor , och det blir bara bättre när man kan pruta som fan (h'
vi gick ju först och åt som sagt vi åt på ngn restaurang som hette seafood, men det va dock inte seafood , jag och alice tog kyckling satay spett , MUMMMMSSS !
sen shopping , och ALLA säger hello vilket är ganska trevligt men när det kommer till att dom nästan drar in dig i affären och säger ja älskar dej och hot mm. så börjar man tröttna ..


iaf, vi fick lite med oss hem ändå , en väska och en plånbok "gucci" och "Lv"
gick på 350 baht stycket , vilket är 87 kronor ;)
redigt nice


sen alla små söta mini thailändare , asså gud dom e bara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ söta , och sen ler dom hela tiden och säger hej , dom e bara för gulliga , så trevliga och det gillas i mina ögon!


mhm , vad kan jag mer berätta , nu sitter vi här på hotellrummet och ska göra V oss sen ut och käka kvällsmat och shoppa LITE mer höhö.


alla bilder som ja tar i thailand får ni som ja säkert nämnde innan , när ja kommer hem för jag smartass glömde sladden..


men ja bloggar nog mer ikväll när vi kommer hem , för vi ska ha datan hela tiden , AHAH nej , men vi ska kolla film så då kan man ändå blogga
ha´de
loveu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0