- pump it up

hejsan alla peppzzzz och kära bloggen =)

ska försöka att låta bli att skriva en fkn bok :p
men iaf vi vakna SEENT idag ;o
menmen SKÖNT var de :D

sen sola vi like usuall ¨på stranden dårå, sen gick vi till poolen skulle doppa fötterna , men sluta med att vi va i och lekte att vi va olika karuseller så va jag karusellen och alice åkte :D HAHAHAHAHHAH så jävla barnsliga ;')
gullligt..

sen gick vi upp och spela skip-bo yatzy och sånt thihi och duscha

och vet ni för första gången på denna resan hade vi MASCARA och KAJAL asså för första gången på denna resan kunde ja känna mig fin och fräsch.. så jävla skönt ;')

iaf sen skulle vi käka så vi gick till sabai sabai , och efter det till HÅKANS BAR , alla ni som sett de på tv ?
ni vet vad det är , och DAMN att vi inte visste att dom hade svensk mat idag bf det va midsommar, för både jag och alice var sugna på potatis köttbullar och allt sånt gott , ÅHHHHH ångest så vi satt där och nästan grina , wäh , men vi ska nog käka köttbulllar där ngn dag för det hade dom på orginal menyn HIHIHI*

vi köpte också en tröja därifrån , ni får bild ;)

sen gick vi runder , och sen till crepes mannen , och där satt han indianen och låtsades vara deppig , HAHAHAH rätt åt hnm...
och alla kommentera allt , så man ville bara hem , så nu sitter vi hemma med musik och har trevligt ska se om alice mamma svarar så hon kan köpa ngt gott att käka :')

men NU ska vi ha roligt ;)
ha´de

och btw : alice e taskig ;( hon skrev på sin blogg att jag satt och spela yatzy med mig själv och ropa högt att jag fick yatzy , felåt att ja blev glad , once in a lifetime för mig typ ;( hahahahahh





- MIN ÖVERBALLA TRÖJA !!
det står "Jag var KUNG i HÅKANS BAR , inga konstigheter!"
fränt



- min tröja bakifrån , ball som fan ;')



- HIHI glömde berätta jag har fått 1 myggbett , :( men det hör faktiskt till sommar´n :D

seeya ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0