- monzunregn

hejhej bloggen !

Idag har jag & alice bara allmänt chillat, igår när vi skulle sova, ungefär vid 4 på natten/morgonen så börjar det blixtra och åska , vi låg där och var asrädda, (hatar åska) men vi försökte ändå lugna ner oss , men sen slår det ner en blixt så hela vår sån AC stängs av , allt blir helt svart och stängs av , FYFAN vi sprang in till hennes föräldrar fyfan asså , och det SPÖREGNA UTE , vi va skiiiiiiträdda , finns fan inte ens åskledare här? :o tänkte vi ..

men sen försökte vi ändå gå tillbaka och lägga oss , ja låg och skaka så alice fick säga till mig att ta djupa andetag.
men det e ju trots allt lågsässong så vi ska inte klaga över att vi haft så fint väder som vi haft dom andra dagarna , och jag lugnade ner mig :p

sen idag när vi vakna regnade de fortf lite men det sket vi i , vi sprang ut i poolen och bada, det var faktiskt as skönt
:D vi träffa också vår nya thai-vän , wiiith typ så uttalade man de HAHAH , jätte kul :D han tyckte vi skulle åka och klappa tigrar O_o men men...
och sen när vi väl kommer in , kommer de ett asstort moln med massa regn ;D
så regnar det ännu mer så vi satte på en film , as mysigt ..
och det skadade inte o va inne idag , ja hade ändå brännt mina axlar så inga problem!
men nu har det faktiskt slutat regna , så vi kanske beger oss ut en sväng senare , venne vi ser ;)
ha det bra annars !
loveu

P.s vi såg filmen nanny diaries typ :p
den var faktiskt bra ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0