- dööööööööööööööööööööööööööööööööööör!

hej blogggen och alla som läser !

vi vaknade vid 11 idag igen höhö
sen åt vi frukost och då börja de regna men det va fortf asvarmt så typ regna det i 5 min sen blev det sol och FYFAAAAANN vad varmt
jag och alice gick ner och bada direkt sen skulle vi köpa syklop och simfötter , så bytte vi om sen gick vi då ut
okej , ordagrant VI HÖLL PÅ ATT DÖÖ
trodde de skulle vara lite svalare men nejfan , vi gick till ett mini köpcentrum här i närheten sen när vi gick ut så orka vi kanppt gå så vi fick försöka ta oss hem och väll hemma föll vi ihop i sängen
men då märker vi att airkonditonen e avstängd , vi bara AHHHHHHHH FU**
men vi kom på de , vi hade bara glömt sätta i nycklen i en sån sak så man får ström typ :p
sen satte vi den på KALLLT och nu sitter vi här och käkar muffins och det blåser kallt från den saken :')
riktigt härligt
vet inte vad som händer sen vi lär se ;)
hörs senare förmodligen

HAHAHAHAHH och vet ni , idag när ja skulle hänga ut min bikini på tork på ballkongen gick ja inte i glasdörren HAHAHHAHAHAHHAHAHh fyfan vad blind jag är ibland
alice var i sovrummet och hörde sen kom hon ut och börja asgarva HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHA
men ja hörs ;)
loveu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0