- armen dampar :(

hej allihopa :D

efter vi duschat och spelat en runda skip-bo
så gick vi ut & åt , tyvärr inte på sabai sabai , vi testade ngt nytt (y'
nr 6 hette de typ , mysigt och bra mat , så nice ;)
sen gick jag och alice därifrån och kollade på marknaden , sista dagen u know , hehe* asså på marknaden då ..

så gick vi fram och tillbaka :p
sen gick vi längs gatan mot hotellet.
och vi köpte crepes av han gulliga , MEN då kommer det fram en indian , eller en indier eller ngt ;s
och typ give me your number och what´s your name , please you break my heart if you not tell , man ba öhh ?
så ja sa att ja inte hade ngt namn till en början HAHAHAHHAHA , men iaf , sen skulle han fortsätta prata och att han älskade mig såfort han såg mig och att jag inte fick snacka med andra "Män" , man ba asså ja har pojkvän , så jag sa de :p
och han bara OHHH you broke my heart , ja bara HUH? typ , helt knepig va han , så han bara sa att han kunde vara min andra, så när ja och oscar gör slut , ( kommer aldrig hända) så skulle ja komma till hnm , man bara ÖHHHH no
iaf , så stog han där och babbla om att han ville ha mitt nr och massa shiiieet
-.-
jag och alice lärde också hnm lite svenska ord , typ rövhål , och sa att det betydde du e vacker HAHAHAHAH så skrek han de efter ett gäng människor ,men dom var nt svenskar hehe * EVVIIIIL
ne men han va fett konstig och han sa att vi kunde gå på club ikväll, och festa man bara ?
så man bara hejdå ;)

du e typ 30+ GUBBBJÄV**

hehe
men iaf , sen hem och spela skip-bo igen , thihi*
och nu ska vi väll kolla film eller något :D som vanligt :p
seeya
loveu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0