- shrek , forever & after

hej igen gullungar
tänkte bara skriva av mig lite om filmen
- shrek 3 sååååååååååå grym film, & 3D gör den ännu grymare
asså ja satt och bara glodde levde mig in i den som fan , ja har alltid tyckt om shrek filmerna ända sen ja va liten och detta asså detta va nog den bästa av dom 3 ja sett ..
typ nej ja vet inte vad ja ska skriva , bara älskar filmerna .. det e typ humor, kärlek , spänning i ett ?
kanske fjollig film , men dem e såå bra...
åsnan in my (L)hehe
och ni som inte sett filmen eller alla se dom förfan!!
men ja ;)
det va det jag ville skriva , bara skriva av mig lite
men vi hörs
ska stänga datan nu blixtrar och åskar som fan ju , wähh ;'(
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0