- phuu

okej hej igen bloggen !

trodde inte träningen skulle bli så lång men ack jo ;)
blev ingen outlet för min del ,men mamma lovade att vi ska dit igen thihi*


stack över te emma först och sola lite , sen stack vi snabbt te väla , och sen träning.!
mkt flabb flabb flabb med tjejerna.:love:
haha , iaf ser verkligen fram emot uppträdena !
höhö ja ni som inte visste , på min egen födelsedag blir det uppträde på hbg festivalen.. typ vid bibblan.
vid 5 ngn gång tror jag eller 6 eller senare minns inte & dagen efter också
mer om de ngn annan gång ..
nu ska ja käka lite har bara ätit köttbullar och makaroner idag , trots allt e jag inte sååå hungrig , hmm märkligt :o
men vi hörs senare ;)
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0