- MC DRIVE MED CYKEL ;D

hej again.

sen förra inlägget har jag hunnit med mycket ;o
iaf , vi gick ut en stund allihopa + liam som skrek för han ville med ut , så vi tog han till båt-lekan , gunga rutschkana , och sånt ;)
sen stack jasse  och vi gick hemåt , ja och alice bestämde att vi skulle lana HAHAH
så vi cykla te statoil och köpte godis & läsk sen HAHAHHA
så sa ja te alice vi kör mc drive med cyklarna , HAHAH jo sagt och gjort , ställlde mig vid den beställn saken och beställde ;D
sen när vi kom fram skratta dom åt oss ;I
men kul va de :D
så numera ska ja handla mc på det sättet (y
menmen , sen cykla hem och nu sitter vi då här ..
ska sitta här LÄÄÄÄNGE TILL HAHA
men ni ska få se lite bilder nu ist, från ikv och innan när vi städade mitt rum :D
och alice laddar över videon nu som kommer upp här när hon e klar hahah då när ja beställer (y'
ha´de
kisses



- alice helping me clean my room..<3
duttig flicka 



- moi ;; HAHAHAH så ful ;(



- weee ;D


- ja ska byta säng kld ;D



- och på med nytt ;)



- medans alice putsa speglen :D



- ja e fjant ;d



- alice med för det ser ut som hon pissasr på mitt golv O_o



- nybäddat (Y'



- sen börja vi på våra saker vi köpt på pärlgården :D
det va kul :D
ja gjorde armband och ett halsband som va aslikt tomassabo ;O
ni ska få se resultat :thumbup:



- mina resultat ;d




- alice resultat:)



- ut & mot STATOIL &    MC ;D



-alice ;d



- världens finaste egobild men världens sämsta sån grej med kameran , för den suger ;')



- alice ;)


- i väntan på att få vår beställn , och betaln ;)



- HAHAHHA gullig bild ;')



- mHMM nog gulligt liks ;D , han ville vara med på bild , men alice fotta ju nt hnm ;O

japp det var alla bilder , HAHAHA SKRATTA RIKTIGT MKT ;)
och hade för jävla bra ;)





Kommentarer
Postat av: Oscar :)

Olivia visst e jag duktig som läser din blogg även så här tidigt ;p

Men måste dra nu ska till doooktorn

Tänk på mig när du läser detta (a)<3

2010-07-23 @ 09:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0