- malmö shopping !

hej once again.

nu har ja käkat , potatis och sås , min nya diet ,.. -.- eller inte..
var bara inte hungrig ;I känner mig syk ju ;(
haha..

men iaf , i malmö blev det ju shopping som ja skrev och ja ska visa
lite saker, och ja blev HELT nöjd med mina inköp !
hmm , ja först åkte vi då dit och leta lite pärlsaker till min magdans dräkt, sen till hansa och då kom vi på att vi kunde sticka till entré sen för dom har alla underbara butiker :')
så det gjorde vi efter vi varit på caroli och käkat..
mhm, väl på entrén började vi gå runder , och guuudd ja blev kär §§
och mkt rea de gillas , så dagens inhandling blev på rean , ofc.
hehe
men fint va det
så have a look my friends ;)
kisses



- solbrillz , just för att mina gick i pajj ju ;I , men i like them (Y'
new yorker 89;-



- denna ehm , tunika ?
gina tricot 99;- ( finare irl)



- same same ! som ovanför. typ ljusrosa/llila , härlig färg..



- fler berlocker till mitt armband , skon, tärningen & peace grejen.
ur& penn 15 ;-/styck


- hela armbandet och några andra berlocker , typ rosa och silvriga gulligt ;)
ur& penn 25;- armband 15;- berlocker /styck



- linne typ seafeeling ;')
monki 80;-



- simpelt , där bak går det ihop som ett brottarlinne nivet?
yes yes , allt för idag ;)

ha´de

btw; tänkte köpa annan typ koft/tröja , lite tunnare på gina , men väntar tills ja fyller år för den va dock inte på rean :')
hih ja smart ;D§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0