- lakris + vatten = gött?

tjuddellluuuuu kära läsare..
innan började de ju åska så ja bestämde mig för att stänga datan gå ner och käka lide .
sen kolla ja lite tv och lite av matchen
men sen blev det så jävla varmt så man stack te rebecka och bada :p
svalkande och så jävla kul
HAHAH
-kan du spotta mig i pannan ! HAHAHAHH
herregud , we´re not normal
men iaf , sen hem och då snacka man med älsk. och då börjar han gorma och då visste ja att spanien gjorde 1-0 ;)
göttans
ja sen sitter man här då som vanligt , och bebbu snacka ngt om ngt godis då kom jag på att mina lakris saker låg i mammas väska , rusa ner och hämta dom , MUMS*
vatten och lakris guuud det e livet..
hehe , men imon drar man te stranden .. om vädret tillåter ..
så vi hörs
kisses



- MUMMA

update !!!: jag e så jävla klumpig ;'( ja råka precis välta ner vattenflaskan och såklart va inte korken på , SMIDIGT! så nu får ja väll svabba golvet också -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0