- hemfärd om 15 min :p

hejsan bloggen
nu måste jag snabba , ska åka om 15 minuter , TAGGGA TAGGAA TAGGGAAAA

iaf , vi var ju och shoppa innnan , ni får bild på lite va det , och hannah fick en sån vit tunika som jag ;p
sist i inlägget får ni bild.

sen när vi kom hem va vi sjukt hungriga satte oss o käka nudlar hehe , ni ska få bild jag e stencool när ja äter nudlar eller nt-.-


hahah jag har precis packat och jag skojjar inte , jag fick sätta mig på resväskan för att den skulle gå ihop och ja har ändå köpt en ganska stor , hehe , ne jag e inte shopping-glad alls :$ *

men nu e den stängs och lås så inga prob.
först flyger vi till bankok , väntar är i 3 timmar sen direkt till köpenhamn sen tåg hem

så bye thailand
HELLOOOO SWEDEN!

ha´de





- köpte sånna små gummiband , tyckte dom va söta hhihi*



- mina armband de blåa



- dålig bild men de rosa och några med stenar på gulligt



- ohjjaaaaaa, kör vi på den ;)
ingen brist i att bjuda på sig själv nedå..

men ni får ha det gött , och
btw; hittar vi datorer i bankok så kanske blir ett inlägg då , annars inte ;)
puss på er alla vi ses kompis ;)

Kommentarer
Postat av: hannisen!(y)

tacktacktack !! smsa mig när du är hemma! Måste ses denna veckan! <3:D

2010-07-05 @ 17:06:11
URL: http://hannaahm.blogg.se/
Postat av: hannah igen!

och då tycker jag du kan hjälpa mig med min bloggdesign!! :D<3

2010-07-05 @ 17:07:11
URL: http://hannaahm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0