- hejsvejs

hejsan bloggen !
idag vaknade man riktigt sent , så det blev inget kiwiks med beckis , asså sjukt ont i hela kroppen också , men jag taggar för ven ist (h'
iaf , så då gick man ut & va social med familjen, mest liam men ändå ..
fottade lite , så ni ska få se sen bilder ;)
vi badade eller vad man ska kalla de sån här "glidbana" som man glider igenom vattenstrålar typ , dock inte anpassat för min vikt + ålder hehe , typ max 12 år men vadådå :p
jag gled likabra ändå :P
iaf, sen käka vi lite glass och satte på vattenspridaren och ja vattna philip :p
ja hade såhär allmänt kul ..
nu vet ja inte vad som händer , ska väll hitta på något..
men ha det underbart fler inlägg blire väll ikv.
kisses



- AHHAHAHAHHA , ja justdt , kanske inte så anpassad för mig , men kul vare..



- liam och ja kastar vattenboll typ..



- liam gillar också vatten och bollar x)


- jaddååå liams båtpool typ hee`*


- denna bilden får sätta punkt för detta inlägget bf den e sååå himla gullig :')
ha´de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0