- fler pics

hej igen "!
skulle bara skriva att mitt liv e skit justnu , eller känner mig så iaf.
nr1 har jävligt ont i nacken kan typ inte röra den :(
nr2 mår skit i kroppen typ
nr3 ja e trött som aldrig förr
så känner ja mig :(
baraför att fördriva tiden så ska ja skriva 10 sanningar om mig själv :p
1 jag hatar mörker
2 ja hatar trånga utrymmen
3 falska människor existerar inte i min värld , asså dom utesluter jag..
4 ja tar åt mig av mkt som sägs, men tänker sedan efter och ler som fan åt idioten ist
5 ja älskar att vara trevlig mot folk som e trevliga tbx
6 ja gör saker så som ja vill att ja ska ha det gjort
7 ja gråter väldigt lätt
8 hatar fötter , fyfan
9 tvångstankar och en miljon fobier
10 älskar att vara brun :p
hehe , kul va :D?
nu ska ni få se lite bilder till :p
- ngn bild :p
- glassen innan idag :p
MUMS
hehe, vi hörs ;)
btw; jävla piss data , går fan inte & göra mellanrum jävla cp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0