- assså jag suger fett på att blogga :(

hejsan  bloggen :D
ne ovanligt att jag använder den meningen.....
men iaf , var på stranden idag dåååååå
med älsk, john och niklas  hehe :D fast ja gillar inte havsbotten på fria bad ;( buhuu
så ja bada bara någon gång , och sen BÄTTRA JA PÅ MIN "FETA" bränna... heh*
sen snodde ja niklas handduk... HEHEH
muhhahha , *evil*
sen te bebbuuu , och nu ska vi snart kollla film eller något annnat mysigt :D hehe jag hör oscars pappa skratta ;D *bigsmile*
men asså ja pallar faktiskt inte blogga när det e sånt här bra väder faktiskt...
kanske hörs senare ikv när ja e hemma ...
ha det bra
kisses





- typ dagens outfit  fast med andra shorts , hehe* hade dock bikini på stranden:p



- HAHAHAHHAHAHAH nog gammal bild :D
men tjingeling


Kommentarer
Postat av: alice :)

HHEHEHEHEH!



toff bild, men fotografen e noooog lite tuffare (a´

monster biiiiiiiiiiild ;pPpPpPpPpPp



<33

2010-07-16 @ 22:27:19
URL: http://aliiceforsberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0