'rosahjärta

typ dagen helt O.k faktiskt
först slöjd
sen svenska/so
sen profilval
profilval hade jag inte ens ;D
han va sjuk så ja stack te musiken ist§
och där sjöng man lite ;D§
eller ja lite , och lekte med dom mick-hållarna (a' tilllena philipssons ont det gör ont (A)§
jaja sen hem med rebecka plugga lite , lura henne som fan X)
hon skulle hämta ngt så hällde ja CP mkt salt i henne glas sen bara klunka hon det och typ spydde efteråt ja vet ja är taskig men hon brottas ju med mig;o §
haha , aja kul dag D;
§
bilder från skolan lägger ja in senare för att liam sitter i mitt knä och håller på , och dels tror ja datan segar när ja kopplar in en sån sladd te mobilen , konstigt ja  vet ;o , men aja , bilder kommer sen ;)
don´t worry
och JA hevi , bilder på dej ;;
och länkning till hennes bdb , INGET NI VILL MISSA KAN JA SÄGA ;) (y'
och oscar gissade precis på att ja bloggade vilket va rätt ;o
hur i hela helvetet då ;O?

aja puss sålänge §
/ olivia

ni kan få en bild på min pojke ist , för ja älskar hnm jätte mkt ;D §


-wiee , ja älskar att redigera bilder (a'
puss´ehn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0