flowerpower (y'

tuddelu
vaknade nyss typ ne för ngn timme sen kanske ;D
åt ja ;D
sen så satte ja mig vid datan , ska duscha nu (y'
häääärliiiigt.
sen så ska ja väll fixa mig och inte göra så mkt!
blir förmodligen fler inlägg sen ;O§
och ja justdt
igår scrapade jag om mig & älskling , mkt nöjd med resultatet (y'
så ja tänkte lägga uppp det här sen när ja har fottat det och sånt.
men nu blir det duschen
puss / olivia.


Dagens tanke
" vrf finns det argghh , sånna som smsar och sen när man svarar så smsar dom inte tbx?"

Dagens fråga , svara på den ni;)

" varför finns snö -.-?"


Kommentarer
Postat av: DubaiSisters

HEY! Wow, we wonder why snow exists too! We hate it.. In Dubai there was no snow and it was perfect, haha! Nice blog. xx

2010-02-25 @ 15:05:04
URL: http://dubaisisters.blogg.se/
Postat av: me u know

jag fattar nt , (A) du måste kunna svensak för att läsa det ja skrev , men ändå skriver du på engelska (A)

aja iaf , då kan du läsa detta också ;D

hahah jag tror alla e trötta på snö numera ;O

tack så mkt ;)kram

2010-02-26 @ 00:52:20
Postat av: oliviaduvet

hejhopp det är david you know

2010-02-28 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0