15:49 - never give up!

hej bloggen och alla kära bloggläsare!

jag kan ju säga att min plan om att lägga sig lite tidigare och vakna lite tidigare , den gick ju som den gick...
ehh ja vaknade ngn gång runt 1 halv 2 ?
och sen satte jag mig framför tv:n och typ bara glodde sen satte jag mig vid datan , sånt liv jag har asså :o
iaf, sen gjorde jag något vettigt , duschade (a'
funderar på att kanske käka ngt nu kanske frukost?
iaf ,sen ska ja fixa allt inför imon kolla busstider och packa allt och sånt , nicenice
ändån skönt att få göra någonting , nu när man bara har suttit i degat hemma.
fast iof har det varit rätt soft det med
menmen som sagt ja bloggar väll förmodligen senare eller något har inte så mycket att skriva just nu , vem vetr kanske händer något spännande innan dagen e slut ?
jaa så nu ska ja väll fixa och sånt
och btw jag hade VÄRLDENS läskigaste / sorgligaste drömm inatt ;(
wähhh :'(
men ha det sålänge ;)
XOXO /olivia.

Kommentarer
Postat av: Mackan

Det sättet att vända dygnet är överskattat, man ska dygna, inte sova på dagen, sen är man skittrött på kvällen, lägger sig tidigt och man är inne i det gamla normala igen :)

2010-02-28 @ 18:14:12
Postat av: me u knwo

hahah ;I

men sånt går aldrig bra för mig ;(

:D

2010-02-28 @ 18:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0