00:51 - yay , melissa o jag har liv (y'

tjenis bloggen !
kvällen och natten tillbringades hemma hos alice med oscar (y'
mkt trevligt bf han inte kan erkänna att han suger på mario cart (H)
men men , sen blev det lite mys, och sen fottade jag och alice!
mkt fint , bara att hon slog mig (A)§
menmen älskar minsyster för det ändå§
seeeeeeeeeeeeeeeeeeen , stack ja hem och nu sitter ja och webbar med sötaste melissa
ohja klart ni får se bilder (H)
hon e ju bara för gullig , hahah så jävla söt unge§
ni får se bilder från kväällen och webben (y'
annars har jag nog inget att skriva mer än att ja funderar på att snart sova så ja kan vänja mig vid vanliga tiden igen hmm , tar mig en funderare på det där ni.
XOXO/olivia.
- måste verkligen säga att melissa gör jävligt roliga miner , och suger k** HAHAHH , gud!
- ja som sagt (y'
- awee sötnosen <3
- till dom lite mer seriösa bilderna nudå? , som man tog med syster yster !
- eller ska ja inte kalla det seriöst? (a'
- eller ja vetnt , ngra oserri och vissa seriösa ?
no idea ,men kul har jag haft (y'
yäsyäs , blir nog inget mer bloggande för inatt för min del , så sköt om er så hörs vi imon kära bloggläsare
go´natt!

Kommentarer
Postat av: melissa

älskar dig ditt cp..

jävligt roligt liv vi hade igår. ta bort dom fuking fula bilderna på mig.. <3

2010-02-28 @ 17:49:03
URL: http://4nonblondes.bloggplatsen.se
Postat av: me u know

thihhi<333

nej du e söt :o<3

2010-02-28 @ 18:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0