21:23 - oscar sven rehn , hihi :)

oscar !
vart ska ja börja ? :)
första ögonkastet det var kärlek redan då
men 8/1-10 dagen det blev vi  lyckligast
och ja älskar dej ,
nu har det gått 3 underbara månader, dom bästa månaderna i mitt liv §§
jag skulle aldrig kunna klara mig utan dej , det är du som lyser upp min dag , du som gör så att ja känner mig trygg och att veta att du älskar mej e underbart :')
jag säger det igen , du är speciell.§
när vi bara ligger där och tittar på varandra och du säger att du älskar mej, hela min kropp blir helt varm och glädjetårarna är påväg att rinna..
du är det bästa som har hänt mig på länge.
jag vill att det ska vara du och ja alltid ,§
hela du är så fin :)
och du tänker inte bara på allt utanpå , du tänker med hjärtat , du säger bara sånt du menar ..
jag kan säga det tusen gånger om du kommer ändå aldrig att fatta , ja älskar dej ortroligt mkt , och oavsett om du säger att du hatar mig , kommer ja aldrig hata dej tbx , du är den finaste människan någon kan få ..§
du kom som en vind , du va som en prins , du försvann , men kom tillbaks §
tre ord och jag faller direkt , du och jag det bästa som har hänt §
du förlät alla fel jag gjorde, du är stjärnan som föll från himlen till jorden , du är en ängel utan vingar§
oscar du är min§
vi ska vara dom som klarar allting tillsammans.
ingen olivia utan sin oscar , utan dig vid min sida kommer jag gå under..
det är bara så, bby du vär det bästa ja någonsin har kunnat få.
du är den ja drömmer om på natten , vi delar allt tillsammans
du är min och jag släpper dig aldrig , ska älska dig till sista andetaget .
jag hoppar på sjukt många fler månader älskling §
du är finast , sötast , bäst, underbarast , och framförallt min det går inte att beskriva hur sjukt mkt du betyder.
du kommer alltid finnas i mitt hjärta Oscar Rehn står inristat i mitt hjärta föralltid §
varje gång du ler så blir man så glad , eller när du håller om mig, eller varje gång du bara tittar mig rakt i ögonen , det är en speciell känsla , det är som att man är helt borta och vill aldrig vakna eller bara ligga bredvid dej och höra ditt hjärta slå eller dina andetag , det finns inget bättre .§
oscar förstår du, du betyder allt , utan dig saknas de en bit av mig , har alltid gjort kommer alltid att göra §
jag tänker på dig varje sekund , varje minut ingen kommer förstå min kärlek till denna killen någonsin.§
älskling , du gör att alla mina problem bara suddas bort och det är dej allt kretsar kring.§det är du som får mig stå upp..
du är helt underbar, innan ja somnar är det du som flyger omkring i mina tankar och när ja vaknar är det du som e där och ler mot mig ..§ älsskling bara du ingen annan§§
jag skulle aldrig kunna få något bättre än dej §§§
8/1-10 den dagen , den e helt underbar , dagen som föröndrade mitt liv till något bra §.
det är du som får mig att vara den jag är.
jag är den lyckligaste flickan med den finaste pojken §§§§§§
Oscar Sven Rehn , hih
Jag älskar dej ortoligt mkt !§
oscar 'hjärta' olivia
- så stavas äkta kärlek.§


- oscar du ska veta att jag kommer alltid finnas där, älskling du är aldrig till besvär §
puss / din olivia.§
'









Kommentarer
Postat av: diin pojke

awe, älskling. du e det finaste i mitt liv, eller du är mitt liv, älskar dig massor§§§§

2010-04-07 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0