19:31- vatt en runda i stan dåja (y'

hejsan bloggen!!!
:D

jag och alice gick ner och käka sen bara helt plötsligt bestämmde vi oss för att sticka till stan iom att vi slutat så tidigt , så tradigt att bara sitta hemma ;P
så vi fixade oss och stack iväg runt 3
ehm , först inom gecko så fick alice välja ett smycke (naveln) sen köpte ja det (y'
sen stack vi till kullagatan kolla runder , mkt ja vill ha faktiskt ;(
aja , la iaf undan en sån typ baseboll kofta :d
så får se..
sen ringde ja oscar , och så sa han att han va i stan , men de trodde ju inte ja på ;o
så bara precis när ja nästan skriker att han bara ljuger , så kommer han runt höärnet AHHAHA så jävla klockREHN
HAHAHAHHAHAHH
åh gud märker att ja inte har ngt liv ;(
aja iaf , sen hem te mig , och tjaffsa med tha B****
sen hem till alice och datan (y'
och nu sitter vi här , ja har gjort HENNES läxa (a'
och hon masserar mig :p
men nu ska ja lägga mig in tha bed och bli masserad ;;)¨
ha´de

Kommentarer
Postat av: oscar

hehe lite ägd där sötnos§

2010-04-28 @ 20:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0