15:08 - everything is never as it seems

shuddellluuu!

hemma nu , nanna ju hos beckan igår (y' la mig ngn gång vid halv 5 och ändå gick ja upp tidigare än ja brukar ;O
aja , kan bero på att rebecka tryckte in mig i väggen , och snodde täcket hela natten när fönstret stog öppet så jag frös röven av mig :)?

ingen aning , men ja har inte sovit som en prinseessssaaa (a'
aja iaf, vi gick dovck upp ganska segt (a'
menmen sen åt vi och sen fixade ja mig oich cyklade hem (y'
& nu sitter ja här som en zombie :)
riktigt kul faktiskt :D

ja , typ e inte jätte trött men ändå trött ? kan man va de?
ja men asså ja e för dålig tar aldrig med mig kameran , eller jo det gör ja men ja fottar aldrig;(
fy skämms på mig !
ska försöka bli bättre på det (Y)
men ja ha det gött så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0