15:44 - polen imon (y'

tjo bloggen o alla mina tomtar :D hahah ne ja skojja :P
men iaf , var i skolan , tisdag skojjar inte de e världens segaste dag -.-
skojjar nt ...
sen iaf , gick man hem med älskling , och snacka och sånt , ytterst mysigt nu när vi inte kommer träffas på 1 vecka ;(
men ja klarar mig hoppas ja ..
eller ska i alla fall försöka :')
mhm , ska packa nu så dragit fram resväskan , (a' och ja som sagt alice skriver vad JAG ska ha med mig hehe X)
ska även träna vid 6 så ja ska bli nice (y' , så man känner att man inte ska bli fet av all den mat dom kommer proppa i en (Y'
men soo long sålänge !
bloggar sen!
" kan du någon gång hålla dina jävla cp åsikter för dig själv och din mun stängd ? det angår inte dej , och då behöver du inte hålla på !"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0