20:03 - DU E SÅ FUL SÅ JAG VILL SLÅ DIG NANANAN :D

shuddelu bloggen och alla fina & VISSA CP!
sjukt trött på det där nu , ge dej låt min blogg va ? ja skriver om vad ja vill och HUR ja vill ;D intresserar inte mig om vad du tycker om det sen , mitt liv , min blogg, yesh ;)
så så om inte annat byter man bloggadress, och du/ni  får inte veta ;)
så var man i skolan idag då hade lite random lektioner , no provs genomg. osv, och min mask som vi gjorde på bilden HAHAHAHAH den ska vi inte snacka om för den ser ut som den gör OMG!
iaf , maria fick skrattanfall , när hon satte på sig den & när ja såg den på mig själv , va ja i farten att skratta ;D
ska bli GANSKA kul att se detta på film när vi går där med våra masker , rhm naat!
iaf, sen hem käka eller ngt , va sjukt hungrig e ju inte så jävla gott att käka fettbitar i brunsås med potatis i skolan , så då lagar man pytt i panna när man e hemma ist ;)
men ha det jävligt bra ni som förtjänar att ha det bra , så hörs vi !
XOXO/olivia.

HAHAH , bild på min mask , mhm , ja ni kan ju tänka er att den såg 10000 ggr värre ut irl. HEMSKT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0