- HAHAHAHHAHAHA , polo tröja *blink*

hej igen bloggen

lurade precis min kära bror att jag hade köpt polo tröja med hög krage och manchester byxor bruna , HAHAHAH det va ju snyggt.. HOST

men såklart inte utan ni ska få se de nu ist ;)

+ pappas messi tröja , höhö när han snoka runder på min blogg förmodligen såg han den , så ville han ha en också , så jag e lite generös hehe*

men checka bilderna nurå ;)



- hmm kommer denna passa min bror , me don´t care , det får den göra ;)



- stora ser dom ut på bilden , men dom e knappast stora .. hope they fit



- messi tröjan till PAPPI , framifrån



- bakifrån :p

ballt (h'

- PAPPA , nu va ja snäll och köpte en tröja , kan jag få en moppe *blink* hehe*
puss
ha´de
bloggar mer sen om dagen skulle bara visa fotto så ni fick se eller mest min bror som trodde ja köpte sånna skitfula kläder thihi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0